håret och väla

Nu är jag hemma, äntligen.
Efter skolan gick jag direkt till sandra för hon skulle ju klippa och färga mitt hår. så det satt vi igång med och vi hade masor att prata om, tiden sprang iväg och hennes knäppa handledare fick mig att skratta massor av gånger! galen.
men iallafall, mitt hår blev mellanbrunt med en blond slinga. fint fint fint! tack söta sandra.
vi kom även fram till att sandra ska följa med oss till bahnhof på fredag, det kommer bli kul!

efter jag fixat håret som tog tre timmar, haha.. så åkte jag till väla med sickan, josse och älsklingen.
blev bara snabbt men jag hittade ändå ett par chinos och två par trosor från gina. så jag blev jävligt nöjd!
billigt som bara den också, bra för min ekonomi!

Nu sitter jag och mår dåligt, jag har ont i huvudet och magen och känner mig kass.. vill inte gå och bli sjuk.
näsan rinner hela tiden. Jag hatar att vara förkyld, jag blir så gnällig och hängig. om jag mår såhär så blir
det nog ingen skola för min del imorgon.. ah, så jobbigt det är att vara sjuk.









Caroline, fy tusan vad jag blev glad idag när jag fick höra dina stora framsteg. mitt hjärta skuttade runt kändes det som!
Jag blev så himla glad, så jävla stark är du. Jag tror på dig, du klarar detta. Du är en riktigt kämpe, ååååh gumman..
du är så jävla bra!!! jag saknar dig som tusan, så fort jag blir bättre kommer jag till dig. vill till dig nu nu nu!
jag älskar dig bästis, jag finns alltid vid din sida. <3


Kommentarer
Postat av: kajsa

ditt hår blev sjuktfint! :)

2009-02-26 @ 07:55:02
URL: http://babybreakfree.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0