lovet

Nu är det söndag och klockan är precis 22.00. Jag är trött som bara den och har inte så mycket att göra!
imorgon börjar skolan igen, jag vill inte dit. Jag vill ha mer lov och vila ut ännu längre för veckan börjar med att jag måste ta hem engelska böckerna och plugga eftersom vi har prov på torsdag. och jag orkar inte plugga men det måste göras.
Det ska bli kul att träffa tjejerna igen och vara med dom och det är nog det enda också.

Idag har jag bara tagit det lugnt med pierre. vi vaknade hemma hos mig vid halv elva och då gick jag upp och gjorde frukost. sen gick jag in och väckte pierre, han drog sig i sängen ett tag sen gick vi upp och åt frukost. När vi satt där och åt skulle jag hälla upp mjölk i glaset men jag tappar mjölkpaketet så det kommer jätte mycket mjölk i smöret och på bordet, haha. inte alls smart! så jag blev lite sur på mig själv för jag var så klantig plus det var på morgonen, då jag inte har något tålamod. efter frukosten satt vi vid datorn ett tag och segade oss sen skjusade josse och sickan hem oss till pierre.

Där satt jag vid datorn igen medans han duschade och städade till hamstrarna. jag är så lat och elak och inte hjälper till, fy mig! ska faktiskt hjälpa till nästa gång har jag bestämt mig för så han inte kan klaga på mig efteråt och spela så duktig själv. Men jag fixade en blogg till daniel så nu ska han börja blogga och bli känd har han bestämt sig för, rätta takter.
sen åt jag och pierre popcorn och kollade på one three hill. det är så himla bra det programet, älskar det. sen åt vi kvällsmat. blev kött och pommes, till det fick vi morötter och dipp. GOTT! fast lite starkt eller bara jag som är klen. men stark mat är gott tycker jag bara att jag dricker jätte mycket vatten när jag äter, haha.

Vid 19.40 skjusade pierre upp mig till konsum där jag väntade på att mamma skulle jobba klart så jag kunde åka med henne hem. jag ville inte gå för det var så kallt, mörk och blött ute. Så jag åkte hem med henne och pierre cyklade hem igen efter han hade handlat det han skulle och sagt hejdå till mig.

när jag kom hem tog jag en risifrutti och en actimel sen kollade jag tv en stund med mamma och pappa, sen nu sitter jag här och tar det lugnt. ska snart gå och lägga mig, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0