tisdag

Idag började skolan med två timmars håla, jippi. inte alls kul att komma till skolan då, kunde lika bra varit hemma och sovit någon timme extra för det hade varit skönt eftersom jag varit trött hela dagen!
hände väl inte så mycket i skolan egentligen, lektion och sånt bara. Men middagen i skolan var det laxpudding och det ville vi verkligen inte äta så vi gick till pizzerian och åt. jag och Maria delade på en kebabpizza och det var jätte gott! orkade inte hela för jag blev så mätt men gott var det. när vi skulle gå var hela pizzerian full med folk, det gick snabbt för när vi kom var det bara vi där inne.

jag har precis varit i byn med mamma och handlat lite. fick veckorevyn av mamma! tack så mycket. blondinbella blir intervjuad och massa så ville ha den. jag vet att blondinbella ger ut tidningen gratis men nu är det så att när jag skulle gå in och skriva att jag ville ha tidningen så stod det att tidningarna var slut så jag fick köpa den i affären.
Just nu står pappa och göra pannkakor till mig för det har jag varit sugen på ett tag! ska bli gott. på mina pannkakor har jag grädde och socker, ibland blåbärssylt men det händer inte så ofta.

imorgon ska jag klippa och färga håret! ska bli skönt. ska bli av med det röda i håret men funderar på om jag ska göra min blonda slinga super blond eller röd? hrm.. kan inte riktigt bestämma mig! men antaligen blir den super blond.
ska bara klippa upp det lite och tunna och klippa topparna, inte mer för jag ska spara till långt hår nu. om jag orkar!
kanske får ett ryck och klipper page igen? haha, nej det tror jag faktiskt inte. ångrar så mycket att jag gjorde det från början. Annars hade mitt hår varit mycket längre nu men även mycket mycket mer slitet, kanske var bra att jag gjorde det.

på fredag blir det t3 med mikaela, maria, majsan och kanske evelina. det ska bli kul! ska vara hos mikaela innan sen ta bussen från klippan till bahnhof. sen efter det ska jag sova hos mikaela, min lilla bästis :)

snart ska jag äta sen börja plugga på engelskan. blir nog inte så svårt men massor av glosor jag måste få in i mitt huvud! inte van vid få så många glosor.. ska prata med engelskaläraren imorgon, tror inte vi ska ha så många som vi fått. 200 stycken, det tror jag inte är riktigt rätt. aja! får börja läsa på idag iallafall så det sitter hyffsat sen imorgon blir det hård pluggning.



blir att jag färgar mitt hår i denna färgen
vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: din lilla bästis

det kommer bli så fint så, :)

2009-02-24 @ 19:40:11
URL: http://mikaelapatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0