tisdag

Nu sitter jag helt ensam hemma och gör inte så mycket, eller jag dricker en actimel. Det är faktiskt gott och bra för min lilla mage men den tar slut väldigt snabbt för det är ju bara en liten shot! hade kunnat ha det som yogurt.

har börjat få lite hosta, tror det är sandra som smittat mig för hon hostade mig rakt i huvudet idag. ++ hon var sjuk igår så jag hoppas inte jag blir sjuk nu för då blir jag arg på henne. ska inte vara sjuk, nej nej!
idag ska jag hem till pierre och mysa och ha det bra. eftersom jag inte har något annat som behöver göras idag.
vi ska äta pizza och sånt gott ikväll, yey! kanske ska sova hos honom om jag får för mami och papi. För ibland vill dom ha mig hemma för dom tycker att jag är hemma väldigt lite, så ja. jag kan inte hjälpa att dom aldrig är hemma när jag är hemma, eller hur?

Jag hade handels prov idag, det gick ganska bra tror jag. det kändes så iallafall!

idag fyller mikaela år! Jag och några andra tjejer i klassen gick och köpte en födelsedags present till henne när hon inte märkte det. vi sa att vi hade gått till freddy men icke sa nicke, vi gick till klippan centrum. haha! köpte ett jätte gulligt halsband till henne, en chips påse eftersom vi krängde chips igår och hon gillade det, två par jätte gulliga strumpor som det stod "raring" och "sötnos" på. jätte fina! och så fick hon två negerbollar också, haha. hoppas hon blev glad :)
hon blev rätt så förvånad iallafall. men grattis ännu en gång till dig gumman, i love you.

förresten, jag ska nog sluta träna mina små flickor på gympan på måndagar. tycker inte det är så kul längre..
men men, fårse hur jag gör. det är ju alltid skönt med extra pengar!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

JAG BLEV SÅ GLAD, :D

2009-02-11 @ 00:29:46
URL: http://mikaelapatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0