dålig på att skriva

Jag har varit riktigt dålig på att skriva denna veckan! DET SKA BLI ÄNDRING, jag lovar er alla.
får väl dra igenom veckan lite snabbt eller från i tisdags ;)

i tisdags efter skolan så gick jag hem lite snabbt och snacka med mamma och sånt. Sen gick jag hem till min pojkvän där han bjöd på kebabtallrik och en hyrd film! Komendi som var ganska bra men rätt så djup ändå. Det var bara jag, pierre, andré och danne hemma eftersom hans föräldrar är på tenriffa och hundrarna på pensionat. Jag sov hemma hos honom och sov väldigt skönt.

På onsdagen, alltså igår. Efter skolan åkte jag, mikaela, sandra och maria till vår älskade vän caroline. När vi kom satt du i sin stol och såg trött ut så du somnade ett tag.. Sen la dem dig i sängen igen och då babblade vi lite med dig om allt och inget. Sen masserade vi dig! Sandra och maria tog vars en fot och jag och mikaela tog vars en hand och det gick hur bra som helst. Du såg verkligen ut att njuta, tänk sen hur mycket du ska få massera oss gumman, haha :)
Sen vid sju tiden var vi tvugna att gå för att hinna med vårt tåg ju och det gjorde så ont att se dig börja gråta när jag sa att vi skulle gå. ville bara stanna kvar hela tiden och krama dig och allt! det gjorde jätte ont i mig.. Men jag sa till dig att vi kom tillbaka igen, vi lovar det. och då drog du litegrann på smilebanden, du är så fin gumman. så jäkla fin! och så otroligt stark är du. Dessutom envis det såg vi ju när du hade gympa, du vann ;) haha. detta kommer gå bra, kommer stötta dig hela vägen! jag älskar dig och saknar dig så otroligt mycket carro.

När jag kom hem från carro gick jag direkt hem till Pierre igen. Vi tog det lugnt hela kvällen och kolla på tv, vid nio tiden beställde dem pizza, eftersom dom är tre killar som inte är så smarta bland mat så gör dom enkelt för sig ;) men det var gott. Vid halv elva tiden somnade jag i soffan och pierre väckte mig vid tolv och då kröp vi ner i hans säng och somnade.

idag så vaknade jag skönt, haha! och gick upp och åt frulle helt själv för pierre var inte hungrig. sen gick pierre och daniel och sjöng för andré som fyller år idag. Grattis! jag tog bussen till skolan. började med bild i cirka två timmar! kom inte på något vettigt att rita så det blev lite abstrakt bara. Sen gick dagen ganska fort ändå med tanke på att vi gick till fyra. men gillade inte den sista lektionen, turism. tur att jag slipper det sen!
efter skolan åkte sandra med mig hem och vi åt vars två paket med nudlar, gott gott. sen kom victor och hämtade henne, efter det har jag inte gjort så mycket, sitter mest och fördriver tiden tycker jag.

imorgon är det fredag, blir nog party! huuurray


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0