4 januari 2009

idag är det söndag och jag vill verkligen till donken!
vill det jätte mycket, bara fetta pommes och en hamburgare. men nej, ingen vill köra dit mig ..
  min syster och sickan ska fiska genom ett hål i isen? det kan väl inte vara så jävla kul.
dom kan ta en mc fish på donken istället, låter myyycket bättre och roligare!

skolan börjar på torsdag, jag vill inte dit! jag vill till klassen men inte till skolan kan jag säga.
vi har ett matteprov och ett idrottsprov som bara ligger och väntar på att få slakta oss.
och matte, jag HATAR det! mitt värsta ämne, usch och fy och blä..
sen kommer jag bara sakna carro hela tiden, inget kommer bli sig likt när hon inte är där :(
allt kommer kännas knas och tyst och tråkigt.. men Mikaela hjälper iallafall mig!
tur att hon finns där för mig :)

Jag ska till min underbara vän caroline på sjukan minst en gång till innan skolan börjar.
för hon ger mig kraft och ork att hålla humöret uppe! sist jag var där med mamma var det
inte lika lätt att prata med henne, det var mycket lättare att åka dit med Mikaela.
så jag och Mikaela
ska till caroline innan skolan börjar! hoppas caroline vaknar snart, saknar henne så mycket..
går och är orolig hela tiden, vakna vakna vakna! jag behöver dig <3

Pierre ligger fortfarande och sover i min säng här brevid, jag orkade inte ligga kvar mer så jag
satt mig vid min dator istället, sysselsättning till max!
vet inte vad jag ska göra idag, vill faktiskt göra något.. kan bli segt att ligga stil för mycket för mig.
jag måste hitta på något nu snart! ja just det.. jag ska städa hamsterburen idag >.< inget man vill!
det är tråkigt och pierre blir sur  om jag gör fel, haha. så ibland får han göra det själv för jag är
mest ivägen. låter bra för mig men tråkigt för honom!

           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0