party

Sandra förlorade sin match ändå men vad gjorde det? Jag har kul ändå och Sandra var jätte duktig! Nästan så man blir sugen på att börja på innebandy ju! Haha, men jag hade aldrig klarat av det. Jag hade blivit ruskigt arg och jagat alla med min klubba. Klarar inte av folk som står och hoppar in på en, så nej. innebandy hade jag nog inte klarat..

Efter matchen tog jag och Mikaela tåget hem. Daniel mötte mig på stationen för jag ville inte gå själv i mörkret. Vi gick till statiol och köpte chips och godis. En chips påse och en liten påse nappar : 48 kronor. Redan rånet ju! Dumma statiol.
När jag kom hem till Pierre kollade vi på let's dance och jag somna precis innan det var blondinbella.. lite surt.
Jag blev jätte trött direkt när jag la mig i soffan, inte en aning varför. Nog skolan som tar kol på mig ;)

Vaknade halv elva idag och då mös jag och älskling lite sen gick vi upp. Som tur var så hade Pierre spelat in let's dance till mig så jag kolla när blondinbella dansade idag. Hon var ju bättre än förra veckan iallafall! framsteg framsteg.

Nu sitter jag hemma och har precis bytat om. Ska på kalas hos min kusin klockan två! efter det vet jag inte riktigt vad som händer. är sugen på party, men var finns party?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0