fredagskväll

fredagen är snart slut och jag bara snurrlar och har ont i ögat! rinner tårar från vänster
öga hela tiden. inte alls kul, har väl fått in smink eller något i det.. AJ, det är så irriterande.

Mikaela åkte hem med tåget för tio minuter sedan, vi kollade ju på let's dance och
åt mat tillsammans. Vi satt och väntade på nummer fem skulle dansa för det var ju
självaste blondinbella då! Och så kom hon och dansade, ja.. det var ju inte värsta dåligt
men inte jätte bra heller. Men jag tyckte hon var jätte fin i sitt lockade hår och fina kläder
och tusen lager smink. men tusen lager smink hade dem flesta.
och mojje va så söt i sitt lockiga hår, aw!! Sen var där en boxare som var snygg ;D

jag är inte så bra på att komma ihåg namn så skriver det jag kommer ihåg av dom.
Men mojje kommer jag lätt ihåg för jag kollade alltid på nicke&mojje när jag var mindre. 
jag älskar dom, dom var roliga och sjöng så man kunde sjunga med och gjorde knasiga saker.
om det hade startat igen skulle jag säkret kunna gå upp klockan nio på lördags morgon för
att kunna se det, heeeeeelt seriöst.

 Det är is över hela vår gata så när man går där får man gå väldigt försiktigt kan jag säga,
annars ramlar man. det är väligt lätt hänt men det har faktiskt inte hänt mig en enda gång i år.
ska väl inte säga för mycket för då händer det säkert och eftersom jag är rätt så klumpig i mig själv.

Mamma har tvättat massor med kläder till mig så orkar jag inte lägga in dom i garderoben.
Man ser inte så mycket i min garderob för när jag letar efter saker så slänger jag runt med
kläderna och när jag hittar det jag söker fettar jag bara in allt det andra igen.. 
så imorgon får jag väl ta tag i garderoben  och lägga in dem ny tvättade kläderna.

Min pojkvän sitter och lanar hos Roni så jag ska sova helt själv inatt också, det är ju hemskt!
Sover inte alls bra när jag inte har Pierre brevid mig. Vaknar från och till hela natten lång,
Så jag kommer antaligen sitta vid datorn till ögonen faller ihop på mig sen bums i säng
så jag somnar snabbt. annars ligger jag där och vänder mig i flera timmar.
Det är något av det jobbigaste jag vet, man ligger där helt  klar vaken och kan verkligen inte somna.
så tänker man att man ska somna men det går inte. mah

Jag saknar dig caroline, ingenting är detsamma när du inte är där.. Snälla, vakna snart.
Jag behöver dig! Jag och Mikaela kollade massa bilder sen vi var små och jag blev alldeles
glad i hjärtat. Du var redan hur söt som helst då och vi hade redan fett kul tillsammans på den tiden!
Så snälla gumman, forsätt kämpa och vakna snart. Det har gått snart en månad utan din röst och
det är verkligen hemskt. Jag tror på dig, det vet du om! forsätt vara så stark som du är.
jag kommer snart och hälsar på dig igen. Jag älskar dig min pingla <3


Min fina carro i skolan.


jag och fina carro spanar in något från rampen


såhär ser jag ut just nu, trött börjar jag bli.


Jag och snygging mikaela har väldigt bra fantasi tillsammans.


jag och frida utklädda till emos, vi skulle på halloweenfest.


jag, min carro och fridis innan ekebo för några gånger sen.


min carro i nian på vår gamla skola, hon är så fin!


jag och älskling hemma hos timmie för väldigt längesen!


jag och anna innan halloweenfest, hennes syster har sminkat oss.


min caroline var sessi som fan när vi inte hade något att göra :)


jag och amanda på biljardbordet på ozwald :)


jag ligger och steker i solen, åååh.. jag vill ha sommar!


Fridis och Karin på skolavslutningen i åttan. fina flickor!


BJ! BJ! haha, kommer ni ihåg tjejer? jag saknar er.


Spelade gitaurr hero hos johannes och rökte vattenpipa.


jag och chicko myser i solen.

mer bilder, men det kommer sen.
Puss

Kommentarer
Postat av: amanda :)

maha, kommer ihåg bilden på dig och mig från ozvald :)

Jag vill också att carro ska komma hem, nu.. Klart hon var söt redan som liten. När jag tänker på carro som liten, tänker jag det skolfottot när hon hade rosa tröja och två flätor som hänger ner från sidorna :) mihi <3

2009-01-10 @ 10:53:04
URL: http://armunda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0