torsdag

Torsdag igen och gick till fyra igen. Började redan 8.20 idag eftersom jag har bild nu på morgonen! En väldigt onödig lektion för läraren starta en film och sa att vi skulle kolla på den och kom inte tillbaka. Vi trodde ju han skulle komma tillbaka innan vi sluta så vi satt 10 minuter och vänta på honom efter vi hade slutat och han kom inte så då gick vi.
Men filmen var ganska bra, hette crash. Hade inte sett den innan! filmen var ganska invecklad men jag försökte hänga med så gott det gick även fast jag var super trött! Är ju van vid att ha sovmorgon på torsdagar.

Efter skolan har jag inte gjort något vettigt även fast jag borde!! borde pluggat på engelska, matte, projekt & företag och idrott. eftersom vi har prov och läxor i det nu i dom tidigaste dagarna som kommer. Jag kommer inte klara det!
Matten har jag svårast med. Förstår inte någonting känns det som.. Får be Pierre hjälpa mig innan provet kommer.
För vi tjatade så matteprovet blev flyttat till onsdag. då vi även har prov i projekt&företag och idrott.. mah.
Inte haft så mycket prov och läxor någon gång innan!

Jag åt precis god mat, Kycklingfilé som blev perfekt med kroketter och gruka. Mycket gott så nu är jag mätt i magen. Annars vet jag inte vad jag ska göra idag, mest ta det lugnt blir det nog. Kanske göra något roligt med håret? nej det orkar jag nog inte förresten. Jag är trött!



Imorgon kommer jag igen älskade caroline, det är skönt men samtidigt jobbigt att se dig ligga där. Men jag vet hur stark du är och hur envis du är så jag vet att du kommer klara detta! Jag saknar dig så himla mycket snäckan, vill höra dig skratta ditt härliga skratt igen och att du ska dra dina torra skämt som ingen fattar mer än du själv så du skrattar åt dom hur länge som helst. Jag saknar dig!! Fortsätt kämpa, jag finns vid din sida föralltid. Jag älskar dig lina den fina <3


Kommentarer
Postat av: Sofie

hur är det med henne nu? hälsa henne från mig att jag tänker på henne hela tiden! kollar din blogg varje dag, och man blir så glad av att läsa att hon gör framsteg och sånt :)

ha det bra :)

2009-01-22 @ 20:21:07
URL: http://sofiehansen.blogg.se/
Postat av: Leia

Finfin blogg =)

2009-01-25 @ 19:51:09
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0