FRÅGESTUND!

ni har saknat min frågestund va? ;)

linus: är du bi?
haha nej linus, jag är inte bi. jag föredrar killar!
tro mig :D

charlotte: hur många läsare har du?
Trogna läsare (h) haha! nej men det ligger mellan 50-90.
så det är ganska variernade!

johanna: trivs du att bo i perstorp?
Ett ärligt svar. perstorp är ren kattskit! här är alla folk halvt
störda och alla vet vem alla är. hade mycket hellre bott
någon annanstans. uschja..

sarah: har du drömt om att ha sex med en tjej? isåfall vem
och berätta om drömmen.
HAHA! nu måste jag tänka efter.. JO, DET HAR JAG DRÖMT!
hahaha. helt sjukt var det.. jag drömde att jag och mikaela hade
sex en gång, men kommer knappt ihåg något. Den var sjuk!
Vi var ute i en båt och där va allt rosa och man var tvungen att ha
sex med den man var i båten med. och både två skrek för vi ville
därifrån men folk tvingade oss att hålla på med varandra.
jääävla tur det var en dröm!

nisse: vad gör du just nu?
Tråkig fråga, men du ska få ditt svar haha!
Jag sitter och lyssnar på musik, skriver på msn
och håller på med bloggen. thats it! :)

Get: vilken tjej i din klass gillar du mindre och vem
tycker du mest om i din klass?
Finns en hel del jag gillar mindre ska jag säga!
en del är helt körda i huvudet. så att välja i känns
lite dumt. men kan säga att jag har dom på en hand.
men jag tror dom vet att jag inte gillar dom dessutom!
så det ska vara. gå och leka är bara onödigt tycker jag.
Den jag gillar mest i min klass blir ett självklart svar.
MIKAELA! utan tvekan, bruden som håller vad hon säger.

Get: hur snygg tycker du att du är på en skala från 0/10?
Haha, du är en sjuk människa. Men du ska få ditt svar ;D
mja ligger väl på en medel haha! så 5! finns vissa dagar
då jag är så jävla snygg och vissa dagar där jag kunde typ
grävt ner mig i en bunke med sand.

emmie: tycker du om att gå handel i klippan?
ja, jag gillar det! men hade gillat att gå frisör ännu mer.
men handel är helt okej. slappt som fan, knappt några
läxor och det gillar jag! så det är helt okej faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0