god morgon god morgon

Nu har jag vaknat och det känns som det är lite bättre väder
än vad det var igår, så hoppas dagen blir bra och det fina vädret
är på väg tillbaka. det hade ju varit skit bra tycker jag thihi :)

Igår va vi då i kvidinge. kom dit med bussen vid åtta och
då gick jag och amanda hem til brödrarna. Vi gjorde typ
ingenting. satt och tog det lugnt och kollade på tv!  Men
det var trevligt ändå må jag säga, haha. Josse och sickan
kom och hämta oss med motorcrossbilen vid tolv tiden.
Jag måste fixa en ny bild på motorcrossbilen för den är
så jävla snygg! När jag får bil ska det vara en motorcrossbil
och en motorcrossbil är en honda civic. maaaaaaaah :)

Jag ska snart ta och ringa pierre och fråga när vi ska leka.
vi kan bara leka fram tills klockan fem sen måste jag ta tåget
till hässleholm och gå till glitter och jubba ihop lite pengar :D
Om klockan inte blev för mycket skulle vi gå ut och äta ihop
också. jag och personalen på glitter, lite pinsamt! Men kul
samtidigt för dem är jätte trevliga och roliga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0