godmorgon

Idag blir det att stressa fram tills halv två sen är det till att njuta resten
av dagen. eller jag känner mig faktiskt inte så stressad! klockan halv
två ska jag hem till amanda och då ska matilda fixa mitt hår så jag
kommer bli mycket snygg, eller mycket snyggare ;) och klockan är
nu halv elva, om 3 timmar ska jag vara hos dem. Så jag hinner nog
duscha och allt sånt innan jag ska gå dit. Dagen kommer bli skit bra!

Amandas vip gäster kommer klockan två och då bjuder amanda på mat
som hon har lagt själv. ribban ligger högt, eftersom hon går hotell&
restaurang. Så maten måste smaka perfekt, för nu har jag krav ;D
men det fixar säkert amanda. för er som inte förstår är jag VIP!
mycket VIP för jag kommer en halv timme innan dem andra (h)
senare vid sju tiden tror jag alla andra kommer, alla andra av
hennes vänner och då blir det FEST fest fest!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0