hit the floor

Nu sitter jag här och har precis duschat. så nu är jag ren och fin!
amanda skickade precis att det hade gått bra och hon kom till
mig lite senare för hon skulle hem och duscha och fixa sig.
vi snackar om dra till kristianstad och kolla rix fm, så blir nog så.
E.M.D och velvet vet jag att ska dit så det är nice som fan ju.
MEN jag vet inte vad jag ska ha på mig.. buhu. stort problem!

sitter här och lyssnar på absolute summer 2009. riktigt bra musik :)
så nu sitter jag och dansar i stolen i min ensamhet, ganska ensamt.
så tycker amanda får skynda sig lite!

idag skulle jag egentligen varit på ullared med mickis men blev inte
så eftersom jag inte har så mycket pengar, som vanligt. så jag ska
nog med josse dit i augusti. där finns mycket skit som är bra för mig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0