IDAG!

inte kunnat skriva för fitt-internet dampade innan idag när jag
väl satt vid datorn.. lite trist men men! nu sitter jag iallafall här.
hoppas ni inte har saknat mig allt för mycket, eller jo hoppas det.

Jag tror att klockan var runt halv två när jag gick hem till ewelina.
vi åt en bulle och jag fixade hennes hår lite, alltid lika kul! jag
älskar att hålla på med andras hår så länge det inte är flottigt
och sånt. annars är det super, skit kul! (Y) sökte ju in till frisör
men nej. för dåliga betyg så blev ju inte så, men min dröm ska
inte försvinna. ska nog ta en kurs senare när jag har mina
miljoner pengar! nej men.. typ. ska iallafall försöka bli frisör!

Men iallafall, vi gick ut och gick en sväng. gick hem till linus och
hämtade min väska som varit hos sandra. tack linus, mycket
snällt av dig! :D .. Satt där och snackade med honom ett tag sen
gick vi hem till mig och hämtade lite pengar för vi hade bestämt
oss för att äta på torg krogen. på vägen ner hämta vi upp josse
sen traska vi ner! jag beställde det vanliga, kycklingfilé med
klyftpotatis, grillade grönsaker och tzatsiki! deras grillade
grönsaker är så sjukt goda. åt ut dom först, haha.
 jag är ändå ganska nyttig ändån! tro mig tro mig.
sen satt vi på en bänk och snackade massvis med skit om allt!
jag köpte även en glass och vädret har varit nice hela dagen.
ÄNTLIGEN är värmen påväg tillbaka, får jag hoppas på. för då
blir det stek imorgon om vädret är som idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0