idag

Idag har jag varit på väla med mamma och pappa. jag köpte denna
as snygga jeansjackan som mamma betala halva för hon är så
himla snäll. Sen köpte jag mina älskade skor, det blev dom!
Förlåt amanda, men tänk så snygga vi kan vara tillsammans nu.
Och dessutom blev jag normal lång så det är nice som fan.
Sen köpte jag två nya nagellack, nice nice. dem på bilden :)

Snart kommer pierre hit och då ska vi nog bara ta det lugnt.
Familjen wegner kommer hit och äter god mat så det blir nice!








Kommentarer
Postat av: Anonym

hej!



vill bara säga att jag gillar texten under din bild, det med "stjärnan", gillar det starkt ;)

2009-07-15 @ 23:18:40
URL: http://rebeckj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0