måndag shalala

Nu är det måndag, shaaalala! jag kanske ska umgås med
evelina om hon inte ska till göteborg med sina föräldrar.
Annars får jag försöka fixa något annat att göra, mickis kanske
är ledig? ;) man vet ju aldrig med henne. hon är lite busig!

Snart kommer datamannen och ska titta på min dator, PÅ TIDEN.
hoppas han får den att fungera för att sitta här nere suger. buuh!
Ensam hemma nu, alla jobbar förutom jag. jag har sommarlov.
vilket sommarlov, inget fint väder mer.. det är trist!

natten blev lång igår för jag kunde inte somna, låg mest och
tänkte på vad som är sant och vad som inte är det. Men jag
vill inte bråka, jag tycker det är otroligt onödigt. Jag vill se en
lösning inget annat! att bli sårad av sina vänner är nog det
hemskaste man kan bli. jag ber om ursäkt om jag sårat er.
jag orkar inte bråka, så ni får säga till när ni känner detsamma.
för tjafsa om samma sak där man inte kommer någonstans
känns inte så vettigt. jag har gjort fel, jo det vet jag om. Men
det är inte bara jag som har gjort fel.. så all skit tar jag inte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0