syrrans tatuering!

JO, glömde säga att min syster har tatuerat sig idag.
hon är helt besatt av hello kitty så hon har tatuerat in en
hello kitty på sitt lår. SKIIIIT SÖT & SKIIIT FIN!! :D
bild kommer men jag hann inte ta någon idag för hon
skulle dirr till jobbet när hon var klar. men det kommer!

och jag har målat om mina naglar så bye rosa och welcome
lilarosa? haha! skit gulligt iallafall. det är nog det enda vettiga
jag har fått gjort idag.. målat mina naglar och fint blev det.
Eller josse fick hjälpa mig med ena handen för det kan jag
fan inte göra. blir helt kladdigt och äckligt då så josse fick göra
det! så nu är mina naglar sexiga igen, precis som jag. HAHA :)

Kommentarer
Postat av: miAAA

sv: haha, tack :D du va söt!



och jag ska föresten också tatuera mig, har du något bra förslag på vad & var? :D

2009-07-22 @ 20:25:29
URL: http://jonnytherucker.blogg.se/
Postat av: miAAA

sv: oh, vad står det för text? :* jag tror jag vill ha ett ankare på underarmen, men kan inte bestämma mig redit!

2009-07-22 @ 23:22:02
URL: http://jonnytherucker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0