..

äkta vänner finns kvar. men vem är en äkta vän?
en tvättäkta vän. jag hoppas på att du är det, men just nu så
kan allt hoppa och skita sig. ett bråk som inte har någon
mening som är fullt av skitsnack. vet inte ens hälften varför
folk ska sura! får höra nya saker hela tiden, men visst det är
väl bara tacka och ta emot. folk kan snacka och förstöra.
och just nu har dom förstört som fan! Du är min bästa vän
som jag pratar om allt med och nu kan jag inte säga ett ord
till dig för jag vet inte hur någonting ligger till. om du avskyr
mig och inte vill ha med mig och göra, eller om du vill lösa
detta och skita i skitsnack. Jag vill inte vara ovän med dig,
du vet vem du är. och du vet hur jävla mycket vi har varit med
om tillsammans. önskar att vi var små och gick runt skolgården
sedan var allt löst, vi var bästisar igen. Men nu är vi äldre och
allt är fan förändrat. När man var liten kunde man springa runt
och vara med precis vem fan man ville.  För då brydde man sig
inte om vad andra tyckte. Jag är så jävla trött på att skit snack.
människor som man tror är vänner, som visar sig vara något
helt annat. Folk som skriver saker för att ligga sig i och visa
hur jävla coolt det är att få människor att må dåligt. jag är så
jävla less på det.. och på dig, är jag besviken på hur du
uppför dig och ändrar dig med olika folk, trodde verkligen
inte såhär om dig. arg och besviken för detta har förstört
så jävla mycket! kanske inte för er, ni kanske inte bryr er.
men jag - jag bryr mig som fan. folk som betyder så mycket
som ni vill man inte ha på detta viset som det är nu.. nejfy

mikaela pedersen, tack för du är du & så säker på din sak!




Kommentarer
Postat av: Anonym

är det inte fest än ? ..

2009-07-26 @ 21:36:07
Postat av: mickis

jag älskar dig jennie, skulle aldrig få för mig att göra något sånt skit mellan oss igen, värsta jag gjort och fyfan som man mår..nejdu, du är den bästa jennie, <33

2009-07-27 @ 01:48:21
Postat av: Anonym

Ge då fan i att snacka så mycket skit då heller, kanske ska börja med att låta henne vara med vem hon vill kanske? och få tycka om vem hon vill? FÖR DET HAR INTE DU ETT SKIT MED ATT GÖRA !

2009-08-03 @ 18:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0