AJJJ!

är hemma från ugglebadet nu. Dagen spenderades där med cornelia!
Karlsson och champi kom också och underhöll oss ett tag. Men där
låg vi och stekte och hade det bra. Jag badade också, DET NI! det
händer inte ofta. men vi var ju så varma så det blev ett dop i bassängen.
Men jag ville inte hoppa i först så kommer champi och bär i mig och
jag tappar ploppen till navelpiercingen tack vare den jävlen! som
tur är hade jag fler hemma så har fått sätta på en ny plopp.

MEN AJJ! jag har fått skit mycket soleksem på pattarna som bara
svider och kliar som fan. har ringt mamma och sagt att hon skulle
köpa hem ett par tabletter som jag läste skulle vara bra mot det.
Dem hette betakaroten, så hoppas fan att dom hjälper och skitet
går bort! fan inte skönt och inte snyggt någonstans att vara helt
röd på pattarna? JAG GILLAR DET INTE! och det gör mig bara sur.

Ikväll skulle jag egentligen med pinglorna till helsingborg efter allt
om och men. och när jag väl hade bestämt mig så får jag inte för pappa?
inte en aning varför men jag palla inte tjaffsa så jag sa okej och stannar
hemma. sitta här och tycka synd om mig själv tills ungefär halv tio ikväll
för då kommer pierre hem och då ska vi umgås. imorgon ska jag umgås
med pierre hela dagen och det var ett tagsen man gjorde det må jag säga!
har bara träffat han fram emot kvällen annars ju. Men imorgon ska vi sola
och bada i hans pool! får väl bara sola ryggen så det inte blir värre med
pattarna, haha. och jag har även lyckats bränna ryggen lite. Fan va dålig
jag är! tål ingenting. ääääh, nu ska jag inte klaga mer. kunde varit värre!


Kommentarer
Postat av: elin

Hydrokortison som finns receptfritt på apoteket brukar hjälpa mot soleksemen ! :)

ett tips bara .

2009-06-27 @ 17:00:49
URL: http://elinsilversand.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0