fredagen!

blev ju ingen uppdatering igår, eller ja idag? för jag är
ju fortfarande vaken och inte gått och sovit ännu.

Men dagen började med att jag gick upp vid halv elva för
jag hade ställt min mobil på det så jag inte skulle sova bort
hela förmiddagen. gick in på toan och såg att jag var helt typ
sprucken på huden vid pattarna? USCH JA. så slängde på
lite solkräm men det hjälpte ju inte. soleksem som förstör!
men jag bölade inte så mycket över det. smsa med jass och
vi bestämde oss för att dra till kvidinge badet där vi stekte bort
hela dagen. Och resan dit gick ju inte som planerat! Det var
meningen att vi skulle ta bussen till kvidinge men jass missade
bussen så vi tog hennes super cykel och cykla till kvidinge från
klippan! Eller ja, hon cykla och jag åkte där bak och hade det bra.
så jass får se allt positivt - hon har nog fått jävligt mycket benmuskler!
på vägen hem gick det lite segare men hon klarade det då också :)

Sen gick jag hem till mikaela där flickorna satt och heja för fullt på sverige!
Jag och frida delade på en kebabpizza där dom hade skinka, svamp och
grön paprika på. men den gick ner ändå, eller nästan hela halvan iallafall.
Sen kolla vi hela fotbollen. Förlängning och sen straffar och sverige gjorde
det jävligt bra men fan att dom inte vann, England spelade fult tyckte jag.
sen var vi ute och gick en sväng och åt popcorn som ligger utspritt i halva
klippan så nu vet alla vart vi har gått. om djur äter upp det, för popcorn är gott.
men jag saknade min pingla amanda som tyvärr inte kunde komma..
hoppas allt blir bättre med dig och alla gumman, jag älskar dig.


Sen tog jag tåget hem vid tolv och nu sitter jag här och ska snart lägga mig!
imorgon blir det nog att umgås med pierre på dagen sen hem till victor på
20-års fest sen vidare till åstorp med mikaela och amanda på torpadagarna.
sen ska jag sova hos OOOOLLAAANNNDERR! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0