härlig dag!

Idag vaknade jag av att telefonen ringde och jag orkade inte gå upp
och svara. Men det sluta inte ringa så jag reste på mig och gick till
telefonen och precis när jag skulle svara slutade det att ringa, great.
kollade på klockan och såg att den var 12.15! WHAT, jag sover aldrig
så länge. brukar vakna vid halv elva tiden men fan inte idag..

så jag startade ugnen och satt mig vid datorn ett tag. Syrran kom upp
och sa att hon också var hungrig. vi slängde in lite kinamat i ugnen
sen var middagen serverad! skit bra och skit gott. Efter det slängde
jag på mig biknin, ett par shorts och ett stort linne och begav mig till
amanda. När jag kom dit stekte vi vid hennes pool och hade det
jävligt bra! Riktigt varmt var det också men vi gillade det skarpt.
Äntligen kommer det fina vädret till mitt älskade sommarlov :)

Sen vid halv tre gick vi ner till caroline och umgicks med henne.
Vi fikade lite snabbt sen ville vi ut i det fina vädret. så vi rullade ner
med henne till byn där vi satt och kommenterade allt folk som gick
förbi. HAHA, jävligt kul var det! Sen bjussade älskade amanda även
på en glas på ica. TWISTER! fett god var den men tyvärr var den för
stor för mig så jag orkade inte äta upp hela glassen som inte alls
är något ovanligt. äter nästan aldrig upp en glass, dåligt av mig.
Sen gick vi hem till caroline igen där vi kollade i massor av tidningar
och snackade en jävla massa skit. Stackars lina håller på att få en
förkylning. men jag hoppas den går över snart igen för sånt skit
ska fan inte caroline ha! Nej, då kan hon hellre ge den till mig.

Sen vid halv sju tiden cyklade jag hem till mitt hus där maten stod
serverad. perfekt! Blev grillat kött, rotfrukter i ugnen och bearnies-sås.
skit gott så nu är jag mätt också. helt perfekt ju! dagen har varit kanon.
Tror pierre ringer snart och då ska jag gå hem till honom och sova där
inatt. Tror vi ska se någon bra film och ta det lugnt eller spela kort!

Imorgon ska det bli ännu bättre väder. försöker ragga upp någon som
vill följa med mig till ugglebadet imorgon och steka där eller bara steka
någonstans iallafall! Ingen verkar nappa på min metod, jag suger buhu..
Men jag har bränt mig lite ser jag. är ganska röd vid pattarna och axlarna.
jävla skit! jag är så klen.. så imorgon blir det solkräm på iallafall för mer
ska jag inte bränna mig, jag ska bli brun inte röd och så är det med det.

På onsdag är det dax att samla pinglorna igen! Det är snack om först tacos
sen laserdome. Men jag och amanda som är fattigast i gänget känns det
som HAHA! vi känner att vi inte har råd och vill hellre grilla och ha det mysigt
hela dagen. typ åka till stranden på morgonen och steka där hela dagen och
sen grilla där fram imot kvällen? Säg till om ni nappar på det flickor små :)


Kommentarer
Postat av: MIIIIKELA

Jag nappa INTE, :D halllllå 60 spänn jennie, ;)

2009-06-23 @ 00:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0