lördag!

igår var detr ju bahnhof med flickor små!
jag och frida tog tåget till åstorp 17.42 och gick hem till sandra.
på vägen hem till sandra så fick vi gå in på oj och köpa nya
strumpbyxor till mig för mina gick i sönder i tåget, jävla skit.
Men vi kom till sandra och vi kom först haha. men sen kom
folket och man kan väl säga att det var två olika förfester haha!
för jag och mina flickor satt ute på altanen och drack och dom
andra där inne. men kan nästan slå vad om att vi hade roligare ;)

sen blev det bussen till bahnhof! En jävla buss måste jag säga.
var en sån våningsbuss som man alltid har i england, eller ja det
är vad jag har fått för mig. men det var en sån buss som var propp
full så hur många som helst fick stå upp! kul ju? haha, men vi kom
fram och hade ganska kul. men i slutet blev det kallt så in i ..
för det var ju "utomhus" eller vad man ska kalla det så när folket
började gå ut så blev det kallt. men mikaela kramade mig så jag
frös inte så mycket! hon är så gullig lilla mickis.

och bussen hem var ännu värre, fruktansvärt kall! frös hela vägen.
det kom kall luft från fönsterna och där fanns ingen dörr så man kunde
inte stänga bussfan! så det blåste rakt in och dessutom gick bussen
jätte sakta. kom inte hem från närmare halv fyra! då åt jag och frida tacos
och sen gick vi och la oss. somnade direkt  :)

idag vaknade vi vid elva och då åt vi frukost som blev taco! tjocka som tusan.
sen låg vi framför tvn till närmare två och bara vilade ut oss. sen gick vi hem
till frida och la oss i soffan där, haha! men sen fick jag rycka tag i mig så jag
plockade ihop mina saker så det såg ut som jag hade varit hos frida i en vecka
när det var en dag. sen cyklade jag hem till pierre!
vi har varit i byn och köpt godis till ikväll och nu kollar vi vm-kvals matchen.
heja sverige!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0