midsommar!

Idag är det midsommarafton och fortfarande suger vädret.
Kom hem för en timme sen ungefär och på en timme har jag
hunnit plocka jordgubbar där ute i vårt jordgubbsland och
duschat och börjat packa och är snart klar med det!
jag är allt för duktig alltså, det är nästan lite sjukt att vara så
duktig som lilla jag är. Om tre timmar åker jag till torekov där
jag ska spendera hela helgen! Så jag ska bo i husvagn nu
och må bra. Det är ganska mysigt tycker jag faktiskt :)

funderar på om jag ska orka göra någon mat till mig idag
för just nu är jag hungrig men för lat för att kunna röra mig
till köket. Så ja, om jag blir hungrigare får jag väl se om jag
orkar röra mig i sista sekunden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0