morgondagen

imorgon blir inte dagen som bestämt för allt har klabbat ihop sig!
Så just nu sitter jag och snackar med cornelia om vart vi ska imorgon
och steka. för nu när det är fint väder ska jag fan bli brun, okej jag är
bränd nu men det går väl över någon gång. jag ska steka på ändå!
jag har använt aloe vera kräm på där jag är bränd och det slutade
klia dirket. bra grejor det du, tack mammi för förslaget.

just nu sitter jag och inte har någonting att göra så försöker komma
på något men inget dyker upp i min smarta skalle.. framför mig står
en två liters cola som är halv typ och en cola burk som är halv och
en godispåse? fyfan va tjock jag är!! kan inte sitta här och trycka i
mig sånt. tänk så sväller jag upp & blir gigantiskt fet. vilken mardröm!
tur att jag bantar på donken iallafall. räddaren i nöden ;)
dessutom börjar jag bli lite småtrött så måste hitta något som
håller igång mig! hrm hrm hrm, TÄNK. sjunga? nej då väcker
jag hela huset. äh, fårse om jag kommer på något annars får
jag väl slänga mig i sängen och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0