strålande väder

klockan är tio på morgonen och det är strålande väder!
inte ett enda moln så långt mitt öga når. Så idag blir det
massviss med stek, om jag hittar någon att steka med?

Jag kom nyss hem från pierre, sov ju där inatt! Vi gjorde
inte så hemskt mycket men vi åt pizza som pierre bjussa
på och sen kollade vi på en film som både somnade till.
Men jag vaknade igen lite senare och satt vid datorn en
sväng sen blev jag trött som fan och väckte pierre så gick
vi och la oss i hans föräldrars säng för dom var inte
hemma. Så där sov vi gott! Pierre väckte mig 09.20 idag
och sa att vi var tvungna att gå för han skulle med tåget
om 20 minuter. så jag slängde på mina kläder och
borta håret sen vandrade jag hemåt. Det var faktiskt skönt
väder och jag gick bara i ett linne och frös ingenting.
så den lilla promenaden hade jag ingenting emot!

så, vad händer idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0