tisdag

då fick man sluta tidigare idag också.. På handel skulle vi göra en uppgift man fick göra på valfri plats.
Jag och Sandra åkte hem till mig. På vägen hem så gick vi inom konsum för jag blev sugen på våfflor!
så vi köpte våffelpulver med oss hem sen gjorde vi massor av goda våfflor. men tröga som vi va la vi
våfflorna ovanpå varandra så dom blev mjuka.. men dom gick att äta ändå!

När vi hade ätit våfflor tog vi det lugnt på mitt rum ett tag. Sen blev både två trötta så vi bestämde oss
för att gå ut och gå en runda så vi blev pigga igen! Gick ganska långt, visade runt henne i perstorp ;)
men fy tusan som vi frös! våra hakor blev jätte kalla och det gjorde ont när jackan kom imot hakan.
men vi kom hem igen och då satt vi vid datorn och kollade på massor av saker :)

Sen skulle sandra med tåget nu 19.42 så victor hämtade henne för ett litet tag sen! måste tacka
sandra för den roliga dagen, så kul att vi har börjat umgås <3.

Jag har precis ätit jätte god kycklingsallad.. Jag är så mätt så jag har ont i magen. kanske åt för mycket
sallad? det är nog möjligt. Har börjat älska sallader, tycker det är jätte gott. Vilket är bra för det är nyttigt.

Nu ska jag snart börja plugga lite på matten! för vi har ju prov imorgon.. förstår faktiskt lite mer nu.
så får hoppas det går bra imorgon dåva :)

Kommentarer
Postat av: sandra

håller med dig, tycker också det är kul att vi har börjat umgås :) <3

2009-03-25 @ 10:40:27
Postat av: sandra

håller med dig, tycker också det är kul att vi har börjat umgås :) <3

2009-03-25 @ 10:40:42
Postat av: sandra

håller med dig, tycker också det är kul att vi har börjat umgås :) <3

2009-03-25 @ 10:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0