trött!

nu är jag helt slut, är jätte trött. ska bara skriva lite snabbt sen blir det bums i säng!

Vid halv sju åt vi langos som var så efterlängtat. Jag orkade bara en och en halv men det var jätte gott. Alltså langos vi gör hemma är verkligen inte så stora som dom är på till exempel marknader, våra är mer "normal" stora vilket är mycket bättre tycker jag. På min langos hade jag skinka, räkor, crabsticks, dressing, ost, curry och lite lite rödlök - mums!

Pierre kom också hit och åt med oss sen tog vi det mest lugnt. gick ner och duschade tillsammans och efter duschen använde jag min nya body lotion i hello kitty. den luktade gott så nu luktar jag bebis. sen kollade vi på tv med mamma och pappa. Har även skrivit klart min läxa i svenska, vi skulle skriva om filmen "hata göteborg" och en personen i filmen. jag valde mitander för han är så rå, blä. men lättast att skriva om ju :)

Pierre gick nyss hem för han var också jätte trött. Han kunde inte sova här idag för han hade inget busskort eller något med sig.. men men, träffar han på bussen till skolan imorgon ändå. men jag somnar mycket lättare om jag hör någon annans andetag brevid mig också.

Imorgon ska jag vara med mikaela, bara jag och hon. Det var ett tag sen! vi ska kanske åka in och hälsa på carro, vi ska ringa och höra med cecilia imorgon om det går bra. HOPPAS HOPPAS för jag saknar caroline så himla mycket..
jag och mikaela ska även äta god mat och kolla på let's dance tillsammans. hoppas allt löser sig nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0