fredag - skolan!

Nu sitter jag i språkrummet i skolan och tar det lite lugnt.
Jag har svenska och lyssnar på svennebanan! Passande va?
jag är så duktig i skolan ju. hööhöhö

idag är jag på bra humör, går med ett leende på läpparna!
Det gillas stark och jag känner på mig att denna fredagen kommer
bli bra! efter skolan ska jag och pierre kanske in och besöka carro.
hoppas hoppas det verkligen. vill träffa min pingla ju :)

Men idag blir det att bara ta det lugnt, det vet jag iallafall.
imorgon blir det FEST med mikaela och amanda :D haha!
riktiga pinglor det ska jag säga er ;)

jag längtar som fan tills sommarlovet! åh så skönt det ska bli.
tänka sig att ligga och sola med vänner på stranden dagarna igenom.
fyfan va skönt och kul! jag längtar så jävla mycket :D åååååhåhå.

igår fyllde min syster 20 år! glömde skriva det.

grattis i efterskott snygging :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0