igår!

igår var jag på emilias 18 årsfest på bahnhof!
Jag tog med mig Amanda och Mikaela.

Jag och Amanda tog tåget till klippan 16.42 och när
vi sitter på tåget tar amanda upp biljetten till festen och
säger "check" .. Jag blev helt stel sen kom det fan fan fan!
jag glömde biljetten hemma. jävla skit!  det sista jag gjorde
innan jag åkte med tåget var att säga till amanda att inte
glömma sin biljett så gör jag det själv. så jävla smart är jag..
Så jag ringde min pappa och bad honom köra till klippan och
lämna biljetten till mig, så det gjorde han. tack min snälla pappa!

sen satt vi hemma hos mikaela och förfesta och snacka skit.
skönt att byta tankar ett tag.. tog massor av bilder som blev konstiga.
haha, men vi hade kul. sen vid halv åtta åkte vi till bahnhof!
där kvällen var rolig och varm, stort grattis till emilia.
hoppas du fick en rolig ikväll - den var ju till dig :)

sen kom amandas pappa och hämtade oss.
Han släppte av mig hos pierre och jag sov hos honom!

nu sitter jag och sitter.. har tråkigt och allt känns dumt.
pierre kommer snart och då ska vi nog kolla en film och
snacka.


Detta är jobbigt, för mig också..
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0