läskig morgon

Imorse gick mamma & pappa till jobbet en timme innan jag skulle
gå upp så jag sov vidare! Och hade ställt klockan på 07.45 ..
Jag vaknade 07.43 av att det var skit hög musik i huset så jag
flög upp och gick in i tvrummet. då var dvdn igång och spelade
en skiva? ingen var hemma så ingen hade kunnat starta den.
Fett läskigt! Jag stängde av den snabbt som fan sen sprang jag in
på mitt rum igen. spöke i källarn, inte första gången det spökar ;)

men ja det var ju bara till att äta frukost och fixa sig ändå.
men kollat en extra gång i alla hörn innan jag gått in i rummet!
Ska gå till bussen om tio minuter i det FULA vädret. Regn..
Jag hatar regn, man blir deprimerad förfan.

Efter skolan ska jag leka med Amanda shoooow (; haha.
hon ska baka sina färgglada muffins för hon ska ha något
om dom i skolan imorgon! så det ska bli kul att se henne baka.
för jag får nog inte lägga mig i det dära haha!


Snart torsdag vilket innebär snart LISEBERG.


Kommentarer
Postat av: j0sse

Meen, tack för informatinoen.. nu sitter jag här själv ju.

2009-05-18 @ 11:12:44
URL: http://j0sssse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0