måndag

Ja, men märk alla felstavningar. Inget bättre för er ;)
men jag gillar det! haha.. ska försöka stava rätt då.

Nu är det måndag igen. Lagom segt ja! Denna veckan måste
jag göra tursimprovet och det suger som tusan. men det är på
torsdag! så en bit kvar, tur är väl det.

Idag blir det nog donken med amanda (v) måndag är ju våra utflyktsdagar,
hoppas det blir så även denna måndagen! Wiwiwi. pengarna tar ju slut på
donken. menvafan vi gillar det!

Fick sovmorgon idag dåva, skulle egentligen börjat 08.20 men får börja 09.40!
skönt att få sovmorgon på en måndag. efter helgen vill man sega sig fram genom
dagen så en sovmorgon satt fint.

på onsdag ska jag nog klippa mig i helsingborg! Hoppas det blir av.
Kajsa behövde två hårmodeller, en kille och en tjej.
så jag ställde upp och drog med pierre.
för jag behöver ändå klippa mitt håret känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0