torsdag till söndag

varit fett dålig på att skriva nu känner jag. inte skrivit sen i torsdagsnatt och
då blev det ett inlägg på 2 rader eller något? haha, nej nu ska ni få höra!

I torsdags var det liseberg för hela slanten! Åkte bussen upp där klockan halv
tolv. på bussresan upp blev det svensson svensson som spelades. Det tog
en jävla lång tid att köra dit! närmare tre timmar men vi stannade till och åt
lite mat på vägen upp så.. Men till slut kom vi fram till liseberg och då hade jag
så jävla kul! Måste tacka amanda för hela dagen, du gjorde den bra. <3
gick gasten, höll på att skita ner mig! var skit rädd fan.. åkte den nya karusellen
som var kass som bara den. tyckte inte den var rolig någonstans! men nu var
den iallafall åkt. balder i mitt hjärta, älskar den. så jävla kul så det är sjukt :D

vi åkte hem från liseberg vid 23.00 och bussresan hem var seg som fan!
somnade till och vaknade hela tiden, jobbigt. men sen kom jag väl hem och då
hämtade mamma mig i perstorp och körde hem mig, snällt. sen somnade jag!

i fredags umgick jag med pierre! vi åkte till väla med min pappi. Pierre hittade ett
par skit snygga skor som han köpte och jag köpte ett par nya byxor. sen blev
det burger king sen hem till mig. vi gjorde inte så mycket, tog det mest lugnt och
snackade :) sen kom amanda även en sväng, jag färgade hennes utväxt så nu
är hon supersexig igen! Fram imot kvällen kom maria och sandra hem till mig
och då gick vi hem till caroline, för vi var hem bjudna till henne! en riktigt rolig kväll
blev det. vi åt tacos, spela buzz och sjöng singstar. jag och carro var ett lag och vi
var så in helvetes grymma på allt. inte för vi vann, men nästan gjorde vi ju..
sen gick vi hem vid halv elva, tack en en underbar kväll linafina <3

när vi hade varit hos caroline gick jag hem till pierre. Vi kollade på en film som
jag somnade till för jag var riktigt trött. vet inte varför, men trött som bara den :)
förlåt lilla pjärran!  men jag vaknade till och var hungrig så pierre hämta spagetti
och köttfärssås till mig, snällt som fan! och gott som tusan var det också :D
så då blev jag mätt och belåten, sen somnade jag skönt igen, hihi.

Sen var det lördag! Vaknade upp hos pjärran där vi segades oss framför tvn
hela morgonen. Sen ville jag följa med mamma och josse till väla så jag följde
med dom dit! hittade ingenting mer en ett par skor som jag verkligen vill ha.
men kunde inte köpa dom för hade inte haft pengar på en månad då och det
hade jag inte klarat av, förra månaden var sån och det ska inte denna också bli.
så jag fick ställa tillbaka skorna på hyllan och bara kolla på dom istället..

Sen när jag kom hem så kom amanda hem till mig. vi fixade oss och åt lite mat!
sen blev det klippan - klippan nästa. Där kvällen var rolig och sånt. tack mikaela
och amanda för vi är så jäkla bäst på allt :D det är fan inte lätt att vara vi.
pierre kom även på besök, med cykel. så ja, vi snackade och blev vänner igen.
men kvällen var rolig, roligt folk och bra musik. vi gillar det!

sov hemma hos mikaela i en soffa, men jag sov lika bra för det.
lite ont i ryggen nu bara men annars är det fint ;) vaknade vid kvart i elva tror
jag och då stod mikaela och skrek på sin mamma i telefonen i morgonrock!
hahaha, såg riktigt roligt ut. sen åt vi frukost och segade oss som fan. satt
där säkert i två timmar, nej men länge iallafall. sen tog jag och amanda tåget
hem 13.04! och nu sitter jag här och tar det lugnt i joggingbyxor och utan smink
skönt som fan. idag blir det att bara ta det lugnt, pierre kommer hit senare :)




mina byxor, nice price. haha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0