tisdag

Nu är det tisdag, hoppas veckan går fort.
för jag längtar redan tills björket på lördag?
men vad händer på fredag? hrm.. jag älskar
att ha helgen planerad så man bara inte sitter
hemma och tråkar, planera helgen ska jag göra!

Imorgon ska jag ta sprutan mot svininfluensan.
Jag är ganska nervös, har hört att den gör ont som
fan och man kan få kramper? att en till och med inte
kan gå vanligt längre och inte kan prata rent?
men det var inte i sverige, men ändå..
men det kommer nog gå bra, hoppas jag!

om 8 minuter ska jag resa på mig för att cykla till stationen.
tåget går 08.42 och när jag kommer fram ska jag
fan köpa en macka! kunde inte äta frulle imorse,
min mage sa nej till det. BAJS PÅ DET ALLTSÅ




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0