DONKEN

nu har jag varit på donken med sandra
och jonte! haha, så tjocka är vi iallafall.
jag och sandra åt älskade happy meal :)
haha måste berätta en sak!
när vi stod där och beställde så sa hon
man köper maten av såhär ;

mattant ; vill du ha boken till happy meal?
jag ; neej.. he he .
mattant ; kollar snett på mig sen lägger
hon boken på min bricka och ser nöjd ut.

hahahah, jag och sandra kunde inte sluta
skratta! sandra skratta sig till tårar förfan.

efter skolan drog jag hem till sandra och
färgade håret på henne. det blev nice!
sen gjorde vi special mat. nudlar och
mini köttbullar ; nudelbollar. FINT!

sen har vi inte gjort mycket mer.
snart ska vi packa ner oss till josses rum
och kolla tv! hon ska sova här inatt bland
alla spökena. hör av mig imorgon,
om jag lever

.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0