familia

Blev skolan tills fyra idag! sjukt seg jävla trafik.
men jag och majsan var övertrötta så vi hade skit
kul och skrattade åt allt. så denna trafik har nog gått
snabbast hit tills! GOTT SOM FAN, kanske borde sitta
med majsan på trafiken alltid? nej, då hade alla börjat
hata oss för vi var nog ganska jobbiga ändå. haha!

efter det så drog jag till familia med sandra och robin! :D
vi åt på donken och kollade runder i affärerna. jag
köpte äntligen ett nytt läppstift, så nu kan jag och mickis
vara sexiga tillsammans igen. ÄNTLIGEN ALLTSÅ!
sen drog sandra med mig till att kolla en ishockey
match. det var fan ganska kul att kolla på, men seriöst.
dom var ju elaka mot varandra. om någon hade puttat
på mig sådär hade jag bölat och skrikit och dampat!
haha. så nog tur jag inte håller på med någon sport ;)

sen åkte jag hem med tåget vid nio, pierre hämta upp
mig på stationen så jag slapp att gå hem helt själv i
mörkret och kyla, BRRR skit kallt ute nu ju..
så det tyckte jag var mycket snällt! :D
han följde med hem i ett litet tag så vi snackade lite
och så bara. sen körde han hem och nu sitter jag här
med fyra par strumpor + hello kitty skor + filt på fötterna
och dom är fortfarande isbitar? inte klokt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0