onsdag

Igår tågluffa jag med emmie och julia, jävligt kul!
Vi var i hässleholm, malmö, helsingborg. där vi
hoppade av och sånt iallafall men vi passera ju
en jävla massa mer städer och byar ;)

på kvällen kollade jag och emmie hocket och tog
bussen till ribban där vi inte gjorde så mycket.
pierre och bobby kom och hämta oss senare!
Tack så mycket pjärran, du är bäst. <3
på vägen hem var det fett mycket dimma på
vägen eller vad man säger så vi fick köra
mycket sakta. men vi kom hem hela det
som räknas, eller hur?
sen sov jag hos emmie!

idag är det onsdag och jag ska umgås med pierre.
vet inte riktigt vad vi ska göra, inte bestämt än!


Kommentarer
Postat av: Jenny Åsberg

heej skulle du kunna hjälpa mig och designa min blogg om du har tid och lust :)?

2009-10-28 @ 13:35:19
URL: http://jennyfeliciaasberg.blogg.se/
Postat av: anna

jätte fin blogg :D

2009-10-28 @ 13:52:17
URL: http://pannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0