tisdag

kvällen igår var skit bra! jag hade skit kul med evelina.
vi åt på den goda restaurangen, både två blev cp mätta!
vi satt där i lite över två timmar och tryckte i oss mat.
och vi orkade inte äta upp efterrätten, så mätta va vi!
DE NI. då är man mätt alltså..

sen gick vi en runda innan vi gick in på biografen.
annars hade vi somnat i stolarna, haha! Men sen
gick vi till bion och kollade äntligen midsommar.
den var faktiskt rolig måste jag säga. När svenska
filmer blir lyckade så älskar jag dom. jag älskar
alla svenska fjortisfilmer!

efter bion gick vi till donken och tog en glass.
HAHA! så feta är vi.. men jag åt inte mycket av
den för jag var fortfarande propp mätt.





idag är det tisdag! emmie undrar om jag vill
med och tågluffa runt i skåne. HAHA...
vi är nolifeeeeers. men man ska ju utnyttja
tågkorten, så varför inte? ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0