tisdag

Uppe med tuppen idag förfan! Jag trodde vi skulle
göra 9.25 som vanligt idag så jag hade ju sagt till
mamma att väcka mig nästan som vanligt. tur som
jag har så får jag ett sms av sandra precis innan
jag går och lägger mig, hon påminner mig om att
vi har "skrivar-dag" i svenskan idag! så vi börjar
8.20 och ska skriva fram tills 11.00 tror jag ;s ..
vet inte om vad jag ska skriva och hur jag ska
orka skriva i så många timmar. MAH! men tur att
sandra sa det till mig. annars skulle jag ju aldrig
kommit dit ens? och det måste jag ju.

så nu är jag skit trött och ska äta frulle med mamma.

Kommentarer
Postat av: ingberg

Hej på er, tävling på min blogg: det enda som du skall göra är att skriva ner något som någon har gjort ”eldsjäl. Vinnaren får fina priser så passa på kram ingbergbloggen.

2009-10-06 @ 16:31:27
URL: http://ingberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0