godmorgon

Nu har denna helgen också sprungit iväg. eller har ju
denna söndagen också kvar, hihi!

igår drog jag och emipemi till kvidinge på lite party.
fick cykla så in i helvete till stationen, hade tio minuter
på mig att dra från datorn och till tåget, men jag hann!
emipemi mötte mig på stationen i klippan sen tog vi
bussen till kvidinge! där var kul som tusan.
jag och robin lyssna på westlife, HELL YEAH!
det är riktigt musik, haha men ingen annan gilla det.
josse kom och hämta oss vid ett sen åkte jag hem
och somnade ganska fort! var helt slut i ögonen.

idag ska jag träffa pierre, undra när han hade tänkt
att komma. sen ska jag med frida till caroline vid
typ fyra tror jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0