jag lever

ja, jag lever. förlåt för min dåliga uppdatering!
men dagen har ju varit fullproppad :)

Efter skolan drog jag till helsingborg med emmie.
var meningen att jag skulle ta ett hål i örat, där uppe
eller på den knoppen om ni förstår vad jag menar.
men blev inte så alltså, hade inte cash till det, haha!
istället dela jag och emmie på en fet kebab och mådde
bra. eller emmie tog hål i örat, ett till sånt vanligt.

sen åkte vi hem från helsingborg, mötte sandra på
bussen och man kan ju säga att hela bussen hörde oss.
vi var övertrötta + överskottsenergi, skrattade åt allt!
men vi hade jävligt kul iallafall! hihi, emmie hoppa av
i kvidinge hon skulle till mister r. sandra fråga om jag
ville med henne hem och kolla idol! det tackar man
lätt inte nej till. så jag följde med henne hem :D
johanna och hennes boy simon tror jag han hette ;p
var också där! vi gjorde skit god mat, fläskfile med
pasta och sallad. sen kollade vi idol, imorgon är det
MAAALMÖÖÖ!!! fyfasen då ska det spanas riktigt :D
sen bestämde vi även att vi skulle till semifinalen
och kolla idol. jag, sandra och johanna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0