vi bor på landet

Idag efter skolan så körde evelina moppe med mig
hem till henne, haha! fyfan va kul det var :D
när vi väl kom hem till henne så var vi ju ute på
landet. nej skoja, men utanför klippan i ett gulligt
gult hus :) vi gjorde nudlar och fixade en skiva tills
på fredag! taggade så in i helvete var vi också.
sen snackade vi massor av skit och kolla tv!

jag kom hem vid halv nio då mamma hämta mig på
stationen. jag är ganska lat av mig.. och när jag kom
hem så åt jag lite mat, sen kollade jag på tv för mitt
internet funkade inte så jag fick lite damp där alltså.
men nu funkar det så nu sitter jag här ju, tur! ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

perstorp är också på landet..

2009-09-26 @ 15:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0