fan då..'

irriterande som fan. tog upp mina skolböcker för att jag skulle
börja läsa till provet men då märker jag att jag har tagit hem
fel anteckningsblock.. RUSKIGT STÖRIGT. för nu kan jag inte
plugga till provet som vi ska ha imorgon. För vi har fått ett
extra häfte bredvid som provet ska vara på och det ligger i
min anteckningsblock. så studieboken som jag fick med mig
hem hjälper mig inte alls mycket.. ah, jävla skit!
hoppas min lärare accepterar det och tillåter mig göra provet
på måndag istället. har ju inte så mycket att välja bland..
nej, nu är jag sur på mig själv för att jag tog fel.
det kommer störa mig som tusan hela tiden tills jag fått
det gjort. vilket jag hoppas jag får gjort på måndag.


Kommentarer
Postat av: Neha

Tack så mycket:D Hur mår du idag?=)

2010-02-11 @ 21:29:21
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Neha

Härligt, allt är bra med mig också=)

2010-02-11 @ 21:49:40
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0