godmorgon världen'

godmorgon världen, se här kommer jag!
ta en titt på färden, vart åker vi idag?

JO, jag ska till skolan om FYRA minuter så om
FYRA minuter måste jag gå till garaget och hämta min
cykel för jag ska våga cykla till stationen idag, jo det är
faktiskt sant. jag ska våga det! Så om jag inte kommer till
skolan så är det för jag ligger med brötna ben någonstans.

Vid tolv ska jag in till Helsingborg och kolla en rättegång med
min psykologi grupp. Den ska handla om misshandel så det
ska faktiskt bli jävligt intressant! hoppas det är en farlig sådan
och inte bara lite slag hit och dit.. ALLVARLIGT ÄR NICE JU!
kanske inte om det är en själv men nu ska jag bara lyssna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0