helgen'

I fredags åkte jag till emipemi i klippandippan! haha.
humor det där alltså.. vi gjorde inte ett skit! vi låg uppe
på hennes rum och snokade rundor på datorn hela kvällen!
hittade en hel del skit att skratta åt. vi åt popcorn också,
eller emi åt popcorn. det blev hennes kvällsmat sen var
hon mätt och belåten HELA kvällen lång. ganska logiskt (;

tog sista tåget hem och när jag kommer till perstorp möter
pierre mig på stationen. mami kommer och hämtar oss så
vi slipper gå hem i det mörka och ruskigt kalla vädret!
åt tacos för vi var hungriga och sen sov vi hemma hos mig.

igår vaknade jag och pierre sen drog jag och pappi till väla.
jag hittade så mycket som INGENTING! suck, dåliga affärer.
hade inte det jag sökte så då sparade jag mina miljoner (;

när vi körde hem från väla släppte pappi mig hos emmie sen
kom kajsa också dit. vi drog hem till mig och tog det lugnt!
beställde pizza och käkade oss feta på det, mat är gott.

sen börjde vi fixa oss till björket. Drog till hässleholm på
förfest och sedan vidare till björket! där det var fullt ös.
hade en mycket lyckad kväll. pierre kom och hämta oss
när det tog slut och sen sov han hos mig även inatt :)

nu har jag precis städat mitt rum. rent från topp till tå!
fick gå igenom min gigantiska klädsamling som låg på
min stol.. det var mindre kul faktiskt. behöver större
garderober. för det hade ju inte varit fel? eller en
betjänt som städar och lägger in mina kläder. det
hade ju varit ännu bättre, får nog fixa mig en sådan!
haha. ojj, vad jag drömmer mig bort.


bilder från igår kommer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0