bloggi'

tjena bloggi!

har hunnit med en del idag. skolan började ju och
jag var trött så in i helvete! nu också.. jävla skola.

efter skolan åkte sandra med mig hem. när vi kom
hem till mig käka vi oss tjocka på nudlar, MUMS!
jag älskar nudlar nästan lika mycket som donken.
jag sakna donken idag och donken sakna mig med.
och emmie, fan emmie kom nu hem.

sen fixade sandra ett nytt hål i örat! WOHO snyggt.
sen skrev jag på psykologi arbetet, hela är inskrivet
i datorn nu. bara det sista kvar att göra, typ 4 frågor..

sen åt jag mat med the family! sen åkte jag och josse
till klippan där jag klippte av allt mitt hår. men jag är
faktiskt ganska nöjd, fast det är jääävligt kort alltså.

snabb uppdatering nu, PARADISE HOTEL BÖRJAR JU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0