lördag'

skrev ju inte så mycket igår kom jag på så tänkte
dra igenom dagen där lite snabbt, tihi! (:

efter skolan så tog jag det lugnt för jag somnade i
bilen påväg hem. för jag åkte med pierre hem! så jag
var mycket seg och trött så gymmet fick vänta ;p
vid sex drog jag med sickan ner till gymmet och pumpa
lite! HAHA. nej men jag tränade iallfall, stark som man är.

sen när jag kom hem så fräscha jag upp mig och åt tacos
med mammi, pappi, farmor & poul. GOTT! mat i magen.

sen blev det att skynda sig, jag skulle med tåget som gick om
en halv timme. slängde på mig några kläder, på med sminket
och ruffsa till håret lite! eftersom det inte är så svårt att fixa
mig hår längre så går det på några sekunder, ganska bra ;)

Jag åkte iallafall till kvidinge och hade en kul kväll! Det har
jag oftast när jag festar med macke och ribban. så det så!
josse och myrann kom och hämta mig vid halv två.. somnade
i bilen påväg hem då också, haha! så när jag kom hem gick
jag och la mig direkt.  en bra kväll, tack för den! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0