vet inte vad jag ska tro

folk bråkar hit och dit, och snackar skit om varenda jävel. eller folk ska jag inte säga för det är nästan bara endast tjejer. ett gäng tjejer som jag varit vän med ett bra tag nu, och vänskapen mellan dessa tjejerna har varit som en berg och dal bana hela tiden. någon gång älskar man dem så mycket och man trivs så bra. sen vill man inte ha med dem och göra om man behöver inte dem längre?
jag kan säga, julia, att jag behöver dig för jag tycker jätte bra om dig. och du är min bästa vän, fortfarande. jag tänkte inte säga att jag inte behöver dig och att du ska sticka och att jag vill  vara utan dig och du inte ska bry dig om mig mer. för det vill jag ju att du ska, jag vill du ska bry dig om mig och jag vill inte att du ska sticka eller något annat. men det är ju upp till dig om du vill slänga bort allt på detta. alla bråkar väl men trodde inte du skulle göra så här, eftersom du säger vi var bästa vänner. tänker inte sitta här och tjata om detta i all evighet, när du beter dig som du har gjort. nu är det upp till dig hur du vill ha det för jag orkar inte med en berg och dal bana vänskap med en av mina bästa vänner.
jag är skit glad över att jag tagit ihop bandet mellan mig och amanda igen. Det märks att vi är släkt för vi har så mycket gemensamt. vi säger vad vi tycker och tänker, vilket inte kan vara bra i alla lägen. Men vi trivs med oss själva och har det bra tillsammans. vi är lika envisa och ska alltid ha rätt, det var det som gjorde oss ovänner sist. men jag tänker inte låta det hända igen för med dig skrattar jag alltid och mår toppen. finns inga beskymmer när jag har dig vid min sida, då är det steka i livet bara. jag älskar dig
Jag saknar mina vänner i hp08. Mest tänker jag på mikaela, sandra, maria, evelina och frida. men även dem andra jag inte umgåts med så mycket på fritiden. jag hoppas vi kan hitta på något snart och allt det spända mellan oss kan försvinnna. för vi har jätte kul när vi väl umgåts tillsammans allihopa.
detta blev ett känsligt inlägg, men jag var tvungen faktiskt.
jag är inte bög, nej.

Kommentarer
Postat av: mary

jennan, klart vi ska hitta på något snart.. saknar dig! puss

2010-07-14 @ 23:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0