sen tisdag'

brukar aldrig vara uppe så här sent på tisdagar!
För jag brukar ha skola dagen efter men inte idag inte.
För imorgon har jag studiedag och det sitter så fint!
Ska bli skönt att sova några timmar extra imorgon
om jag nu kan sova längre för min piercing gör
jätte ont nu! Den dunkar och svullnar på som tusan
hela tiden. Inatt vaknade jag ofta av att den gjorde
ont. hoppas det går bättre denna natten då! För
annars kan det ju bli lite jobbigt om det ska hålla på
såhär länge till! hinner ju inte bli mätt heller ;)

skulle försöka äta en macka innan. tog lite mer än en
halv timme att få ner en halv macka? HAHA REKORD.

men jag älskar min piercing ändå, i love you



Efter skolan idag åkte pierre med mig hem lite!
sen körde han mig till emmie där jag lekte med henne
och vicki. Vi gjorde mat och tog det mest lugnt även
fast det blev en hel del skratt! så det har varit kul.

Nu sitter jag bara här och fördriver tiden, går bra!
ska snart hoppa ner i sängen för mina ögon börjar
dra ihop sig. tihi, jag älskar ju att sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0