tjenare'

bloggen har legat lågt nu i några dagar just för
att jag fan inte orkat skriva om mitt intressanta liv!

Helgen har varit helgen. i fredags drog jag, vicki och
emmie med till helsingborg. turade lite och sen hem
igen! Det blev inte så lyckat som vi hoppats på men
jag hade kul med flickorna ändå. hihi :)

igår åkte jag till väla med mamma och pappa.
fick mig två par nya skor, tack pappi! och sen
köpte jag min vårjacka. skitsnygg! kommer in
bild på den senare tippar jag på, så blir det!

på kvällen åkte jag, vicki, emmie och julia och
åt på restaurang i helsingborg. MYCKET GOTT!
men tog tid på mig att äta, piercingen kan störa
ibland alltså ;) men men, jag åt iallafall och det
var super gott! kom hem med tåget kvart över
åtta. då gick jag till carro wegner och partaja
lite! Hade en trevlig kväll men var jävligt orolig..

emmie gumman, gör aldrig om det.
jag älskar dig! du måste vara stark.



och idag har jag varit med pierre! sen körde han
hem mig och då var jag hemma kanske i en timme.
sen skjusade mamma hem mig till emmie där jag
var fram tills nu ikväll. snackade en massa <3


Kommentarer
Postat av: ems

jag tänker vara stark.

Utan dom två kommer allt bara bli bra nu, det ska inte slösa min tid längre.

Jag älskar dig också, tack för allt! <3<3

2010-03-15 @ 21:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0