JAG BLOGGAR IGEN?

Är detta möjligt? att jag ska börja blogga lite seriöst igen?
JA, tänk för det är så. Jag har haft blogg torka nu i några
veckor och har verkligen inte haft något att skriva om i
mitt tråkiga vardagliga liv. NEJ, så är det fan inte! Har
haft en jävla massa att berätta bara inte haft orken att
skriva ner det och dela med mig av mina gold digger tankar.
Men nu jävlar är jag på g! hade tänkt skriva en novell
men det hade nog blivit lite trist för er, så jag skippar det.

jaha, vad ska jag säga nu då? jag är sugen på en ny design.
sebbe, katching! kan du kirra en ny för du gör dom så bra.

idag har jag varit i hässleholm och umgåts med angelina & lukas.
vi tog det mest chill! kollade i affärer och tog oss en chailatte på chicco.
sen blev vi hungriga så vi traskade oss till infinity där jag åt kycklingfile,
pommes & tzatsiki! SJUKT GOTT, jag älskar vitlök. vitlök är bäst. <3.

Kom hem för en halvtimme sen kanske, eller var det en timme.
vet inte riktigt, jag och tider går inte ihop så himla bra! attans..
nu har jag iallafall INGENTING att göra.

eller ja, detta inlägget började jag skriva för en timme sen
och så här långt har jag kommit? men det är ENDAST för
jag har varit nere på konsum med mammi. jag köpte nytt
schampoo, veckorevyn och en påse nötter. såna man
knäcker skalet på. kommer fan inte på vad dom heter :)
men goda är dum, mumsi!

har duschat nu iallafall. ren och fin nu, haha! ska snart smörja
in mig i body lotion så jag blir ren som en baby rumpa.



Kommentarer
Postat av: Josselitoo

ÖÖÖRRRKK!! SKÄRP DIG NU, UMGÅS MED NORMALT FOLK OCH INTE FALSKA IDIOTER .. BLIR KNÄPP

2010-05-04 @ 01:29:23
URL: http://j0sssse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0